Isabella

Alla inlägg under januari 2014

Av Isabella Knutsson - 30 januari 2014 17:41

Detta kom upp på min Facebook.. Min otroligt gulliga syster! Kärleken man får i en stor familj är bäst! Och kärleken man får ge till alla är underbar.
Jag älskar alla mina syskon och min mamma otroligt mycket ni är dom bästa! Och självklart älskar jag min fina styvpappa Jarmo jätte mycket också! 

Så får jag ju inte glömma min underbara man, han är också den bästa som finns och jag älskar han så otroligt mycket!

Love B

Av Isabella Knutsson - 30 januari 2014 11:29

Ett utav proven klarade jag! dagen blir ju bara bättre! fick med mig andra provet hem så jag har lite att göra över helgen, ska försöka igen på tisdag så då gäller det att allt sitter. Sen har jag bara ETT ämne kvar! En riktigt underbar dag alltså, hoppas den fortsätter :)

Bjuder på två bilder också, lite mörk redigerade. Dessa två är mina favoriter, älskar verkligen att bara stirra på dom! hahaha

Love B

Av Isabella Knutsson - 30 januari 2014 08:45

Goodmorgon!
Känner mig ganska stolt, jag lyckades ta mig upp vid 5 för att sedan åka iväg till skolan! var jätte trött igår kväll så trodde faktiskt inte jag skulle komma iväg men här sitter jag nu på tåget med massa plugg.. Ska ju försöka lyckas göra två prov idag, vilket jag faktiskt inte tror kommer gå men nu har jag fått in en del så vi får se :)

Hur är det med er? lika "morgonpigga" som jag? hahaha

Love B

Av Isabella Knutsson - 29 januari 2014 10:12

Godmorgon!.
Hur är det med er? här är det bra. Har varit ute på en morgonpromenad med lillebror William, han skulle laga laga två tänder och jag är rädd för tandläkaren, så jag fick lite smått panik där inne när dom började borra.. Men det gick jätte bra jag har en så duktig lillebror!
På fredag nästa vecka är det dags för ultraljud och jag längtar såå! Jag vill bara veta nuuuu om det är en pojke eller flicka. Vi har ju redan bestämt hela namnen och vi är överens om alla namnen så det känns riktigt skönt! Pontus var emot tilltalsnamnen från början men han tycker dom är jätte söta nu och har verkligen fastnat för dom :)

Love B

Av Isabella Knutsson - 28 januari 2014 19:01

Massa bilder på en jätte glad blivande mamma! :)

Love B

Av Isabella Knutsson - 28 januari 2014 08:27

Godmorgon!
Sitter nu i Vårgårda och väntar på en buss hem igen. Planen var ju att jag skulle till skolan, men tåget blev bara mer och mer försenat och jag vill inte sitta och frysa ihjäl.. Så idag blir det massa plugg hemma och iväg till skolan på torsdag istället och göra två prov.
Tänkte lägga upp en liten magbild senare under dagen så håll koll!
Det är faktiskt helt otroligt att magen växer så fort, känns nästan som jag blir större för varje minut! hahaha.

Ha en bra dag.
Love B

Av Isabella Knutsson - 26 januari 2014 10:54

Hej! 

Oj vad konstigt det känns att skriva här nu igen. Tänkte lägga ner bloggen helt, men min mamma och syskonen tyckte att jag skulle börja igen. 

Och nu tänkte jag börja om helt, eller ah gör ju ingen ny blogg. Men nytt utseende och ny header. 

 

Jag får väl börja med att skriva ifatt mig lite, jag och min underbaraste ska ha en liten bebis! Det är väl den största nyheten, jag är i gravid vecka 17 (16+4) och jag mår bra, jag är väldigt trött och det känns som att jag äter hela tiden men annars så funkar allt perfekt! Jag har blivit av med illamåendet äntligen.! 

Dom första veckorna åt jag bara salt lakrits för att få bort mitt illamående och det var det enda jag var sugen på. Nu för ett litet tag sedan så hade jag bara sug efter det sura, bara surt godis det har jag fortfarande men inte lika kraftigt. 

Vi vet fortfarande inte vad det är för kön, men snart så blir det ultraljud som jag bokat in och jag längtar! Jag är riktigt nyfiken, vi har redan valt ut namn till pojke och flicka, helt fulla namn med andra, trejde och fjärde namn. Fyra namn jaa! hahha, jag hittade massor med namn och sen så vill jag ju att det ska finnas med namn från dom närmaste osv. Så mitt och Pontus namn står med bland namnen och även från mina syskon Annie och Oliver. 

 

Jag är iallafall sjukt glad för detta, men självklart väldigt skrämd det värsta är väl förlossningen men det är lite tid kvar innan det blir dags. 

Visst har jag också haft massa annat i tankarna men jag är så otroligt tacksam för att jag har min familj som har stöttat mig enormt mycket och är nästan lika uppspelta av detta som jag är. Sen så har jag min finaste man också som finns, som fått mig att längta galet mycket tills bebisen är här. Han pratar jämt om hur mycket han längtar och han pratar väldigt mycket om hur han föreställer sig våran lilla familj och jag blir helt galen och jag vill bara att tiden ska springa iväg nu! 

 

 

 

Love B

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards