Isabella

Direktlänk till inlägg 7 april 2014

7/4-2014

Av Isabella Knutsson - 7 april 2014 14:23

Hej!
Vad gör ni? mamma är iväg på utvecklingssamtal så jag är hemma med syskonen.
Gick upp och la mig på soffan för att läsa boken jag ska tenta på onsdag.. Men usch vad trött jag blev så jag somna och sov lite mer än en timme.. Haha aja, det behövdes helt klart! så har jag även hjälpt mamma i tvättstugan idag, har nästan tvättat upp allt.
Nu ska jag slänga in maten i ugnen.

Love B

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Knutsson - 15 april 2014 18:05

Nu efter många dagar med mycket tänkande har jag importerat min blogg till nattstad. Så nu mera hittar ni mig här: http://www.nattstad.se/Isabella.Knutsson alla mina inlägg och bilder följer självklart med till nattstad :)    Hoppas att så många ...

Av Isabella Knutsson - 15 april 2014 16:52


Underbart med sol! Har suttit ute på altanen från och till sedan klockan tolv! Har hängt lite tvätt också som jag strax ska plocka ner. Var borta hos faster också och hämtade mina sommarkläder så nu har jag mina underbara långklänningar som jag trivs...

Av Isabella Knutsson - 15 april 2014 10:55

"godmorgon"! Sovit gott? Jag har sovit som en liten baby fram till halv fyra och då började det krampa i vaden och det slutade aldrig kändes det som.. Idag mår jag iallafall mycket bättre tog min järntablett så fort jag vakna och jag hade inte ens...

Av Isabella Knutsson - 14 april 2014 18:19

Jävlar vad ont jag haft idag! Tidigare på dagen var jag ju yr och konstig, jag tog en järntablett på morgonen och så åt jag en del så tillslut hjälpte det. Men någon timma efter att det släppte så fick jag så jävla ont under brösten och typ bakom b...

Av Isabella Knutsson - 14 april 2014 12:14

Hej på er! Hade ingen lust att skriva igår faktiskt, kände mig uttråkad och jäkligt trött! Idag är jag inte så mycket bättre är yr och konstig i huvudet och har varit det sedan jag vakna.. Tror att mitt blodtryck spökar lite, men jag får väl skyl...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards