Isabella

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Isabella Knutsson - 6 april 2014 15:55

Det är helt sjukt för ibland så går det verkligen upp för mig att jag och Pontus ska få en liten son tillsammans, jag vet ju hela tiden att vi ska få en liten men alltså ibland så pirrar det till i hela kroppen när jag tänker på det och jag blir så otroligt glad! Jag ska bli mamma! 
Jag känner sån otrolig lycka så det inte är sant och jag längtar så sjukt mycket tills han är med oss! Längtan är värst av allt, jag är trött och har ont i ryggen men alltså att längta efter honom är värre än smärtan och tröttheten.
Idag så har jag 93 dagar kvar till beräknad förlossning och jag är vecka 27(26+3) vilket motsvarar sjunde graviditetsmånaden. Och jag blir helt galen när jag tänker på det! 93 dagar kvar det är ju as många dagar!
Det jag längtar mest av allt till är att få hålla om honom och mysa med honom. Jag längtar också efter att få visa upp honom för mina nära och kära. Jag vill också se hur han ser ut, jag har faktiskt föreställt mig honom några gånger, mest lik pappa men han har mitt tjocka, svarta kraftiga hår jag hade när jag föddes.
Jag verkligen älskar tanken på att jag ska bli mamma och Pontus pappa igen.

 

Mina finaste älsklingar! 


Måste ju säga att jag är helt förundrad över hur magen växer! Jag tänker knappt på det själv, jag ser mig fortfarande som i vecka 17 men när jag tittar mig i spegeln så blir reaktionen typ, "ööh, va? När blev jag så stor? Hur?" hahah! 

Och jag kommer ihåg i början, jag tänkte hela tiden när börjar det synas? Och jag ville få en söt mage direkt typ! Och nu har jag rena drömbebismagen ju, helt underbart! I denna tiden så älskar jag att vara gravid, jag älskar min mage, jag älskar att sitta på dagarna, kvällarna och bara hålla på den, när jag ska sova på kvällen så säger jag alltid till min ofödde son, "nu älskling är det dags att sova, mamma älskar dig" och klappar på magen. 


Love B

Av Isabella Knutsson - 6 april 2014 11:11

Hej på er!
vaknade vid nio och kände mig ganska pigg åt lite frukost och hoppa in i duschen. Mamma höll på med småtjejernas rum så jag passade på att ta tv-rummet också så det är dammsugit.

Idag fyller min fina man år! tyvärr så kan jag inte vara hos han idag, vilket suger. Men när han kommer hem så ska jag hitta på något fint för honom i efterskott :)

Love B

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards