Isabella

Direktlänk till inlägg 14 april 2014

gravidstatus

Av Isabella Knutsson - 14 april 2014 18:19

Jävlar vad ont jag haft idag! Tidigare på dagen var jag ju yr och konstig, jag tog en järntablett på morgonen och så åt jag en del så tillslut hjälpte det.
Men någon timma efter att det släppte så fick jag så jävla ont under brösten och typ bakom brösten och det var liknande kramper och tusen nålar! Så fort jag lutade mig framåt så blev det värre.. Jag frågade mamma om hon haft så någon gång och ifall det är normalt och jajjemen! Det är revbenen som vidgar sig för magen växer och så kommer du ha några gånger och värre brukar det oftast bli..?! Jaag vill inte! Jag älskar att vara gravid, jag trivs med min kropp och är inte alls direkt rädd eller ledsen för att jag gått upp tio kilo och jag älskar när jag känner lilla A sparka och tycker det är super mysigt! Men när det gör ont så är det fan inte mysigt eller underbart! Jag fattade väl själv från början att detta inte kommer vara smärtfritt med tanke på hur hela kroppen, alla ben osv ändrar sig för att kunna bära en liten bebis men inte fan trodde jag att det skulle göra riktigt så här ont! Nu förstår jag vad min mamma gått igenom elva gånger, och varför hon inte alltid varit på topp.
Men hur ont det än gör så försöker jag tänka på att det är för min son växer och behöver mer utrymme.. Och snart så är det över!

Love B

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Knutsson - 15 april 2014 18:05

Nu efter många dagar med mycket tänkande har jag importerat min blogg till nattstad. Så nu mera hittar ni mig här: http://www.nattstad.se/Isabella.Knutsson alla mina inlägg och bilder följer självklart med till nattstad :)    Hoppas att så många ...

Av Isabella Knutsson - 15 april 2014 16:52


Underbart med sol! Har suttit ute på altanen från och till sedan klockan tolv! Har hängt lite tvätt också som jag strax ska plocka ner. Var borta hos faster också och hämtade mina sommarkläder så nu har jag mina underbara långklänningar som jag trivs...

Av Isabella Knutsson - 15 april 2014 10:55

"godmorgon"! Sovit gott? Jag har sovit som en liten baby fram till halv fyra och då började det krampa i vaden och det slutade aldrig kändes det som.. Idag mår jag iallafall mycket bättre tog min järntablett så fort jag vakna och jag hade inte ens...

Av Isabella Knutsson - 14 april 2014 12:14

Hej på er! Hade ingen lust att skriva igår faktiskt, kände mig uttråkad och jäkligt trött! Idag är jag inte så mycket bättre är yr och konstig i huvudet och har varit det sedan jag vakna.. Tror att mitt blodtryck spökar lite, men jag får väl skyl...

Av Isabella Knutsson - 12 april 2014 16:34


Har suttit nu en stund och funderat och googlat på vad jag vill ha med mig på förlossningen.. Har skrivit en liten lista för både mig och bebis vad som ska med. Jag vet jag är väldigt tidig, men när jag blir nervös så hjälper det att tänka på det lit...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards