Isabella

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Isabella Knutsson - 7 april 2014 18:33

Så här har jag myst omkring idag eller ah varje dag gör jag faktiskt det, jag bara älskar tights, vanligt linne och munktröja och självklart min bebismage! Jag älskar livet just nu, jag är så lycklig!

Har precis duschat mina två minsta bröder som snart ska sova :)
Förut så älskade jag att duscha precis innan jag skulle sova, men nu vill jag helst duscha på förmiddagen så håret hinner torka innan jag ska sova för kudden blir ju pisseblöt!


Love B

Av Isabella Knutsson - 7 april 2014 15:39

Tänkte bara informera om mina mammatights, jag har köpt dom på hm och är så otroligt nöjd med dessa!
dom är mjuka och behagliga, inget som skaver. Det är en söm precis under magen som är för mudden som går över magen.

Tyvärr så har dom bara korta modellen på hm.com, ancellängd. Men i butik så hittar ni dom långa :) det är mammabasic har jag för mig och kostar 99 kronor, absolut inget jag ångrar!

Love B

Av Isabella Knutsson - 7 april 2014 14:23

Hej!
Vad gör ni? mamma är iväg på utvecklingssamtal så jag är hemma med syskonen.
Gick upp och la mig på soffan för att läsa boken jag ska tenta på onsdag.. Men usch vad trött jag blev så jag somna och sov lite mer än en timme.. Haha aja, det behövdes helt klart! så har jag även hjälpt mamma i tvättstugan idag, har nästan tvättat upp allt.
Nu ska jag slänga in maten i ugnen.

Love B

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards